Közlemény az ügyfélfogadási rend megváltozásáról
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Budapest V. kerületi Polgármesteri Hivatalának félfogadása a járványügyi veszélyhelyzet miatt, az ügyfeleink, a dolgozóink és családtagjaik egészségének védelme érdekében a vonatkozó kormányrendelet figyelembe vételével a következők szerint változik:
A Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás – a halaszthatatlan anyakönyvi ügyintézés és az Ügyfélszolgálati Irodai iratátvétel kivételével - 2021. március 8. napjától szünetel.
Fent említett anyakönyvi estekben az ügyintézés előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján történik.
Ügyfélszolgálati Iroda:
Hétfő 13.30-18 óráig, Szerda 8-16.30 óráig, Péntek 8-11.30 óráig.
Kérjük Önöket, hogy a személyes ügyintézés helyett ügyeiket elektronikusan intézzék.
Elektronikus elérhetőségeink:
hivatal@belvaros-lipotvaros.hu;
Hivatalikapu: BUD05 (Polgármesteri Hivatal); BUD05ONK (Önkormányzat)
Telefonos elérhetőségeink: 872-7272,
Anyakönyvi ügyintézés: 872-7321, 872-7328
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy azon anyakönyvi ügyekben, ahol a személyes megjelenés nem mellőzhető, a félfogadás során arcot és orrot takaró maszk használata, valamint a Hivatal bejáratánál történő a testhőmérséklet-mérés és kézfertőtlenítés, mindenki számára kötelező.
Megkérjük Önöket, hogy csak a megadott időpontra érkezzenek!!!
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
dr. Sélley Zoltán
jegyző