Közlemény az ügyfélfogadási rend megváltozásáról

Közlemény az ügyfélfogadási rend megváltozásáról

2021.03.08. 16:22:45
 
Tisztelt Ügyfeleink!
 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Budapest V. kerületi Polgármesteri Hivatalának félfogadása a járványügyi veszélyhelyzet miatt, az ügyfeleink, a dolgozóink és családtagjaik egészségének védelme érdekében a vonatkozó kormányrendelet figyelembe vételével a következők szerint változik:

A Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás – a halaszthatatlan anyakönyvi ügyintézés és az Ügyfélszolgálati Irodai iratátvétel kivételével - 2021. március 8. napjától szünetel.

 

Fent említett anyakönyvi estekben az ügyintézés előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján történik.


Ügyfélszolgálati Iroda:

 

Hétfő 13.30-18 óráig,  Szerda 8-16.30 óráig,  Péntek 8-11.30 óráig.

 

Kérjük Önöket, hogy a személyes ügyintézés helyett ügyeiket elektronikusan intézzék.

 

Elektronikus elérhetőségeink:

 

hivatal@belvaros-lipotvaros.hu;

 

Hivatalikapu: BUD05 (Polgármesteri Hivatal); BUD05ONK (Önkormányzat)

 

Telefonos elérhetőségeink: 872-7272,

 

Anyakönyvi ügyintézés: 872-7321, 872-7328

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy azon anyakönyvi ügyekben, ahol a személyes megjelenés nem mellőzhető, a  félfogadás során arcot és orrot takaró maszk használata, valamint a Hivatal bejáratánál történő a testhőmérséklet-mérés és kézfertőtlenítés, mindenki számára kötelező.

 

Megkérjük Önöket, hogy csak a megadott időpontra érkezzenek!!!

 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

 

dr. Sélley Zoltán         

jegyző